Solsken och skugga

Varit en händelserik morrgon och förmiddag och jag har inte suttit still
många sekunder och dom sekunderna ja väl suttit ned har jag räknat matte!
Morrgonen började då med matte och det gick väll bra, fick tänka till lite extra men
efter lektionen så for jag och kollade då Madde åkte Pelletott loppet i lomtjärn
och för första gången fick mammas kamera komma till någon riktig användning.

ialla fall ja han precis komma hem och laga lunch och så ringde Marie och undra
om jag skulle komma och hälsa på och så klart att jag gör. Och skrållan (Skrot)
älskar tydligen vatten (!!!!???) hon e katt, hur många katter gillar vatten? Men hon
är ju lite udda ;)

For och hämtade flickorna från skolan och på hemvägen ringde E och frågade
om jag kunde tänka mej att jobba i garderoben på Röda rum i  morrn,
JAVISST! Aldrig gjort det förr så ja hoppas verkligen att det går bra, men
det gör det nog (tro på dej själv!)

Nåja skulle bara skiva av mej nalta så nu ska jag gå och sysselsätta mej
med något annat.. Baaaaay




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0