Läsa Vs Vara ute?

Åter igen sitter jag här, borde jag inte ha bättre för mej en så fin dag som den här?!
-Ne tydligen inte, men jag funderar på att gå ut en stund, eller att fortsätta läsa min
nya bok: Ett fjärran eko - Val McDermid

"St. Andrew i Skottland. På hemväg tillsammans med tre vänner hittar studenten
Alex Gilbey den lokala pubens servitris förblödande på kyrkogården. Misstankar
riktas mot pojkarna och vänskapen spricker. Då utredeningen återupptas tjugofem
år senare kommer mörka hemligheter fram och flera mord sker. Och Alex
tar upp jakten"

En Thriller är ganska så bra och mycket lättläst, läs den!:)

Fick lönebeskedet idag också, jag blir inte rik av den men det är alltid kul med
klirr i kassan, ska fylla på mobilen idag också för där klirrar minsan pengarna
inte det minsta ^^ Funderar också på att byta till Halebop-Vänner
någon som vet om det är bra ?


Ska också på hockey i lule ikväll- Luleå-Skellefteå och det ska bli hur kul som hellst,
blir som en liten rival också för jag och sandra hejjar på Lule och Lina på Skellefte
(Hoppas Lule vinner) annars blir Lina så mallig ;) haha

Ne här blir ingen bok läst, tror jag väljer med att börja läsa. Sen då flickorna
kommer hem så går vi ut. Mycke roligare att vara ute om man har någon att
vara ute med

Ceeeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0