Kallt!!

Fy fan säger jag bara för kylan jusst nu, är så less på att de ska vara så kallt hela tiden.
Man vaknar och möter sol och finväder och så är det så kallt ute så man bara vill
krypa ner igen. Nåja man ska väll inte klaga:) det blir väll varmare.

Har just skjutsat syrrorna till skolan och hamna nu här för att inte somna, e så
fruktansvärt trött och halsontet har kommit tillbaka, suck?! men vi får se det kanske
ger sej den här gången av sig själv (Hoppas!).
Pratade med Linda just och hon ska komma ner på byn idag på lektionen, hon har
också varit sjuk eller är väll det fortfarande men. Jag ska ialla fall hämta hon på busstationen.
Hadd tänkt skriva matteprovet för kap 2 idag men jag får se om jag orkar, känns då
inte som det just nu men man kanske kvicknar till.

Efter skolan ska jag iallafall till Lina och vi ska baka bröd, haha vi får ju se hur det
går för ingen av oss har bakat det tidigare :P Men det kommer att bli spännande och
se om det blir bröd av det hela eller om det blir nått annat, man vet ju aldrig!

Imorrn ska jag också kanske till lule, vi får se äre -40 som det ryktas om att det ska bli
är det inte så kul att åka dit, men ja måste har så mycke ja ska handla. Alla dessa
presentkort på både Kicks och Make up store, vet preciiiis vad jag ska ha! Och så
ska jag ju köpa en doppresent åt lilla Paulina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0