Det tar sig!

Nu har mitt rum gjort ännu små myrsteg mot att bli färdigt, igår betsa pappa
två hyllor i en brun/röd färg och idag har jag satt upp dom. På ena hyllan är dom
jättefina ljusstakarna jag fick av farmor i present och på den andra är det också
en massa ljus på. Jag gillar ljus!:) Kan det bli mysigare än med en massa ljus?!
Samt att jag har fastställt vars bokyllorna morfar gjorde ska stå och jag e super
nöjd, och en tavla som mormor målade samma år som jag föddes (88) och
så har blommorna jag fick av Faster Karin och linda/frida kommit upp på väggen,
och dom lever än!;)
Och mitt rum går i bruna färger, tror den jag har som fondvägg hette capuccino
och den andra caffe. Så det är ganska lugna och sköna färger här inne:)

Idag har jag ialla fall haft mattelektion och det gick väll sådär, var inte speciellt
intresserad av ekvationer idag, kanske går bättre i morrn.
Javisst ja det har varit marknad i byn ochså, fast det var samma gammla vanliga,
finns mycket man ville ha men inget köpte man.

Ikväll har jag också klistrat fast lösnaglar på syrran och det är fanimej ingen lek,
fila, passa ja ni vet. Trodd ja sku va gråhårig innan jag blev färdig, men klart blev det
och en nöjd lillasyster fick man.

Seya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0