Brain freeze med Grekisk antik

Vilket är precis det jag håller på med och bra går det inte heller.
Var hur taggad som hellst då jag kom hit till bibblan och gjorde klart
en fråga men sen var det som om allt bara frös och vägrade sammarbeta.
Hitta ingen bra fakta på nätet och alla böcker om just det jag behöver
är redan utlånat, så himla typiskt!
Men man ska väll inte klaga, tänkte ialla fall hinna med 2 frågor till idag
så hinner jag den sista i morrn på mitt typ 5 timmars hål?! suck..
det är såna här tillfällen man ska va jävligt glad för att man har hål över huvud
taget.

Men well nu ska jag återgå till mitt grekiska antik utan att slita håret av mej.
Kanske skriver mer ikväll så får vi se hur det gick
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0