Bad to be me day!

Vet inte vad det är med mej idag riktigt men ingenting ser ut att gå samma
väg som jag vill att det ska gå. Matten gick sämst idag och ja jag vet det kan inte
gå bra alla dagar men det är så sjukt frustrerande när det är sånna dagar!
När jag kommer hem tänker jag vara duktig och plocka ur diskmaskinen, sagt och
gjort men tro på fan att de gick dåligt där också, ett glas går sönder och skär sönder
halva mitt finger ( ja ja kryddar men det kändes så då! ) sen så är jag bara allmänt
trött på allt och inget och speciellt hemprovet i historia, men det går ialla fall
frammåt omän det är sakta. Meeeen de ska vara klart på fredag så de är bara
att få tummen ur och sätta igång.

Sen har ja vart kass på att uppdatera så let´s roll.

Förra veckan fyllde jag ju hela 21 år ( 4 feb) och fick en massa fina saker.
*Presentkort på kicks *Presentkorg med vin, mörk choklad, ananas mm. *En bok
* Blommor * DVD spelare *Pengar *Ljuslyktor och mera så jag var jättenöjd.

Lördag så kom det folk och grattade mej och jag hade gjort *host* superfina tårtor, dom var då
goda om inte annat och kvällen blev lugn för jag hade även halsfluss.

Söndag så var det skotertävling SM i Kanis och självklart var jag där och det var lika
roligt som vanligt, man kan ju inte göra annat än och rysa då man hör maskinerna
vrååla.. hur kul som helst och ni som inte va där, ja ni missa något ;)

Sedan resten av veckan fram tills idag har det inte hänts å mycke mer än att
jag äntligen har fått pencillin ( dock har jag inte lärt mej stava till det) så nu
ska jag förhoppningsvis bli frisk någång gång!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0