Allt eller inget...

Japp just när jag inte trodde att det kunde blir värre med förkylningen så blev det det...
magsjuka, kul va?!... inte ett dugg. Hade tänkt vara ute och fixa mitt rum, plugga och
en massa saker i helgen men istället blev det att ligga stilla i sängen och må illa!
Men men det kan väll inte bli värre nu eller?..... cross my fingers!

I lördags var ja som sagt inte så aktiv, men det var dock den övriga delen av familjen,
de har börjat tapetsera om flickornas rum och det blev Maddes först. Tänkte första gången
jag såg tapeten, shiiiiit vilken hemsk färg, men ska jag vara ärlig blev den riktigt bra när
den väl kom upp på väggen. Och till veckan blir det Beas rum som ska tapetseras
om och hon kommer att ha en jäääättefin fondvägg, svart med grenar och röda löv
(om jag inte minns fel?!) finns på Öbergs så ja tror nog att dom flesta har sett den :)

Idag har jag inte heller varit så aktiv, dock känns det bra mycke bättre men tror inte jag
ska jobba i morrn ifall dom ringer. Kanske inte e så smart, antingen smittar jag ner
någon eller så smittar någon ner mej. Nej jag tänker satsa på att bli helt frisk nu
så jag kan återgå till skolan och eventuellt arbete med full styrka!

Ikväll har även Bea klippt Sessy och man kan väll säga att det inte blev den rakaste
klippningen, men hon gjorde så gott hon kunde och jag fick "reparera skaorna"
så nu ser lillen någorlunda vettig ut :)

4 Days left to my birthdaaaaaaay :D


Sessy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0