I´ts raining broken dreams

Jobbig natt inatt, somna inte förnst 2 och sen så vakna ja typ en gång i timmen
fram till klockan 10 för då gav jag upp, då var ja less.
Hade absolut inget att göra heller då jag klev upp så jag bestämde mej för
att åka och träna, syrran å kusinen skulle ändå och bada.
Träningen gick hur bra som hellst, när man är arg och förbannad och tar
ut det på maskinerna så brukar det ge resultat också.
Kom hem duschade och jobbade lite i matteboken, fast efter typ 1 tal
så gav jag upp det också, tankefrekvensen var inte så överdrivet hög!

L Smsade jusst och frågade om ja sku me te pite ikväll då hon sku va
chaffis, självklart! längtar så äckligt mycket bort här i från, om så bara
för några timmar. Så idag var du en räddande ängel!


                                                     
Förstår du inte att du gör precis lika dant?
Kan du inte se det, att det inte är bara du som spricker.
Öppna ögonen, läs mellan raderna, så kanske du ser, du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0