Nä men hej

Det är måste ha varit den längsta dag jag någonsin varit med om
och den är inte slut än!  Nä för jag hat 5 jävla timmars praktik framför mej,
och jag ser inte fram emot det alls.

Morrgonen började ja som vanlig, chaffa mam till jobbet halv 7 flickorna till
skolan 8 och bums hem i sängen ( och hade det inte vart för lektion och
praktik och chaffandet hade jag legat kvar där än!) somna på en gång och
vaknade då klockan ringde. Åt frunch och gjorde mej i ordning för att fara
på matten, som för övrigt kunde ta sig där bak idag. Negativa potenser in my asssss!
Mormor och morfar tittade förbi en sväng också, och enligt mormor är det
inte smart att flytta till Göteborg, och bara för att hon sa så blev jag ännu mer
sugen. Så se upp Götet, norrland kanske kommer snart!

Och nu är det bara 30 min kvar innan jag börjar och praktiserar fram till 21,
så jag får se om jag överlever kvällen, med mitt humör i behåll. Är inte så lämpligt att
tappa humöret på det stället jag ska vara. Och just nu är mitt humör och släpar
efter backen, detsamma med min energi.

I mitt nästa liv vill jag vara hund/katt, Så jag kan jävlas, vara allmänt störig och jobbig
samt sova hur jag vill, när jag vill och om jag vill!

Over and out

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0