Lördakväll

Kring 21 kom Lina och hämtade mej och så drog vi till pite,
hon skulle chaffa så jag följde med så hon hade någon nykter person att utföra
en vettig konversation med ;P haha
Vi kom dit iaf och dom sjöng för fulla muggar, mysig stämning även om det
var låtar av björn rosenström som inte precis är min största idol. Sedan
kom dom på att de sku på Kalles så då drog vi dit. Har aldrig vart ut i Pite
förr, men Kalles var ett rätt bra ställe ändå. Men inget klår Luleååå!
Rätt kul ändå att vara nykter på krogen, man får se människor göra bort sig
totalt (vilket det var många som gjorde igår) och jag behöver skratta åt andras
idioti ett tag. Kände mej gladare för en stund!:D

Så när blir nästa partey i lule grabbs? jag längtar !
För nu har jag bara lust att släppa allt och inte ta ansvar för något under
en hel kväll, bara vara mej själv!
Kanske dra till götet ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0