Helloooou

Så där ja, var några veckor sen jag skrev sist. Har varken haft tid, lust eller
ork att skriva, har haft så mycket annat för mej. soou...

Nåjo idag har jag vart på APU möte, ska ju ha praktik i kursen jag läser och
dom kommande 5 verckorna kommer jag inte hinna göra så mycke mer än att
äta, jobba och förhoppningsvis sova och träna också. Förstår inte riktigt hur
våran lärare tänker riktigt. Först har jag vanliga lektioner, sen så får jag jobba 2-3 gånger
i veckan och sen ska jag ha praktik också.. ibland önskar man att man kunde
klona sej, eller bara lägga sej ner å dö tills veckorna är över.
Sen har jag tränat som alla andra torsdagar, fast nu har jag laggt på simmning också
vilket känns himla skönt! :)
Sedan har inte denna dag erbjudit mej någiot mer.

Har en sån där tråkig period nu då jag inte kan sova fast ja är hur trött som hellst,
inget är kul och jag är bara less på allt och alla.


Do never hope
Do never dream
Do never wish
You´re just going to get played over and over again

I just want to find a place there i can be me
But i suppose it´s not ment to be.
Disappointed dissapointed and disappionted again

I feel fooled, a knife in my back, so now
i pull back, surrender, loose, give up.
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0