Fredag

Dagen började med mattelektion som faktiskt gick bra, förutom att
jag som skulle vara duktig hade jobbar så jag skulle ligga före ifall jag skulle
behöva vara borta på jobb, nähäddu dom sidrona skulle vi hoppa över.
Kul Kul...
Sedan har jag städad och städat hela eftermiddan och vart på syrrornas
skola för dom hade "lilla leken mingel", med pyssel, uppträdande och
tipsrunda.
Och under kvällen har det hänt åssit, skönt ja för jag vill vara för mej själv.


Varför ska man ens försöka lita på människor, man vet ju hur det slutar i
alla fall, åt helvete! Ändå är man så dum att man låter vissa komma en nära
in på livet om och om igen, det betyder kanske att man börjat gilla en person
eller hur?! men som sagt man vet vars det slutar. Med en kniv i ryggen.
Men man är ju så dum att man tror att denna ska vara annorlunda, men
in my ass ni är precis lika dana.. allihop!
    

                          

     
                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0