Flexi

Varför tog den sköna natten slut? jag sov ju så gott och hade inte klagat
om ja hade fått sova vidare. Men jag viste att Vikarieutringaren skulle ringa
idag så ja drog mej upp 7, och mycke riktigt 7.45 ringde hon och fråga
om jag kunde jobba. Självklart! Så idag blev det dubbelpass, dock korta ena.
Jobba på ett dagis mellan 9-12 och sen på ett fritte mellan 13.30-16.
På dagiset gick tiden hur fort som hellst, vi var ju för det mesta ute och lekte
på, klättrade i träd och åkte madrass. Nåja inte jag men dom.
Och på fritte promenerade vi upp till lekenhallen och hade idrott och sen
tillbaka till bäck. Måste då säga att det är sån sjuk stor skillnad mellan dagis
och fritids! På dagis måste man vakta barnen hela tiden medans man på
fritte mest bara känner sig i vägen eller behövs då nån vante ska på osv.
Men det är kul vilket som!:) barn är uunderbara.

Och under kvällen så har jag vart och tränat, gick dock himla dåligt idag kändes
det som. Var egenteligen alldels för trött för en helkroppsträning. Men det var bara
att bita sej i tungan och sluta klaga. Bättre än inget alls!

Jag har fått mej en tankeställare, tänk om man skulle packa väskan till hösten och
flytta nån annan stans. Just nu låter Göteborg inte dåligt alls. Ska fundera
vidare på det där, kanske inte skulle blir så tokigt ändå ?!

Bye bye Älvsbyn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0